czwartek, 8 marca 2012

moja nev lalka

oto moja nev lalka
na msp kto ją zobaczy nazyw sie jk widać ruda_03
jak wpadłam na jej pomysł poprostu
na poczatku zrobiłam rud włosy a co do -03
ściągłam od starrr_03 hah i komu teraz łyso star???!! hue hue ale wrućmy do rzeczy
piszcie w komentarzach albo na mil w msp ,że chcecie mieć
ją w znaj. polecam postaram się
jeszcze uładnić na ruda_03 więc zapraszam n nia a i jeszcze mam prożbe będziecie dawać jhej upominiki albo grfi pli błagam was
kto d niech napisze na mail albo obejrzy jakis film albo da grafa to pisać na mail
a ja jakoś sie odwdzięcze
to co dam albo no nie wim....????? npisze ci na maila 
więc zachęcam
do zaprwaszania jej do znaj a jak si już tak rozpisałam to polecam jeszcze  moje inne lalki czyli:
miss marisa < $amber$ <emo milka< psiaczek m<lili luzak1<misiaczek09<hip hop 2
i oczywiscie milka.8 i durzo durzo więcej więc zachęcam do najrzenia na  nie sa wmaie ładne a zwłaszcza  milka pacz
i to chyba na tyle pa pa : D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz